مشارکت بچه مسجدی‌ها در تهیه ۳ هزار سبد غذایی 

مشارکت بچه مسجدی‌ها در تهیه ۳ هزار سبد غذایی 

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: با همکاری سپاه شهرستان عنبرآباد و با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون معین شهید احمد کریمی افشار این شهرستان و به ویژه کانون نورالرضا علیه السلام پشت کوه دوساری، ۳ هزار بسته غذایی تهیه شد. 

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با همکاری سپاه شهرستان عنبرآباد و با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون معین شهید احمد کریمی افشار این شهرستان و به ویژه کانون نورالرضا علیه السلام پشت کوه دوساری در لیبک به رزمایش کمک مومنانه رمضان و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، تعداد ۳ هزار سبد غذایی تهیه و توزیع شد.

 

 

 

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار عنبرآباد بیان کرد: هر یک از سبدهای غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بود که از این تعداد سبد، ۲۰۰ عدد آن در بین نیازمندان پشت کوه دوساری و مابقی در کل شهرستان عنبرآباد توزیع شد.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای اجرای این رزمایش با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ۳ سرویس بهداشتی برای خانوارهای بی بضاعت ساخته شد.

مهدوی عنوان کرد: از دیگر فعالیت های کانون معین شهید احمد کریمی افشار اجرای طرح مجازی جزخوانی قرآن کریم است که با مشارکت اعضای کانون یک جز قرآن کریم تلاوت می شود.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار ابراز کرد: ویژه برنامه ای را برای بچه های مسجدی عضو کانون های سطح شهرستان عنبرآباد تحت عنوان قصه گویی در نظر گرفته ایم که در این طرح بچه ها قصه های از زندگی حضرت علی علیه السلام با صدای کودکانه تعریف کرده و فایل صوتی آن را در گروه مجازی که تحت همین عنوان راه اندازی شده است به اشتراک می گذارند.

وی اضافه کرد: در پایان ماه رمضان به تعدادی از کودکان قصه گو که بهترین مهارت در قصه گویی را داشته اند به قید قرعه جوایزی اهدا می کنیم.

مهدوی به هدف از اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: هدف آشنایی کودکان با شخصیت والای امیرالمومنین علی علیه السلام و سبک و سیره حضرت است.

مدیر کانون معین شهید احمد کریمی افشار بیان کرد: فعالیت کارگاه تولید ماسک که در پی شروع کرونا راه اندازی شد همچنان ادامه دارد و روزانه یکهزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید می کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: ماسک های تولیدی پس از طی مراحل استریل در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان توزیع می شوند.

پایان پیام/ 586